وینگادا: امیدوارم کی‌روش پیشنهاد فدراسیون را رد نکند

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - سرمربی تیم ملی امید می‌گوید دوست دارد کی‌روش به پیشنهاد تمدید قرارداد ایران جواب مثبت بدهد.

به گزارش بیست چهارده، نلو وینگادا درباره بازی تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و سعی داشتیم برنامه‌های تاکتیکی خودمان را مرور کنیم. البته در نظر داشته باشید که ما در حال حاضر در هفته سوم آماده‌سازی خودمان هستیم و هدف‌مان حضور موفق در بازی‌های آسیایی است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه و عملکرد تیم‌تان راضی بودید گفت: نمی‌توانم بگویم از عملکرد تیم راضی بودم اما از نتیجه این بازی راضی بودم. ما در حال حاضر در مراحل خوب تمرین‌هایمان هستیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم.

وی در ادامه درباره اینکه آیا قول می‌دهید تیم ملی امید همچون تیم ملی که در جام جهانی نمایش خیره کننده‌ای داشت نمایش خوبی داشته باشد، گفت: هدف ما همین است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم عملکرد خوبی از خودمان ارائه دهیم. البته نتیجه بازی‌ها را نمی‌توانم تعیین کنم.

وی در ادامه درباره کارلوس کی‌روش و حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: امیدوارم فدراسیون قرارداد او را تمدید کند. او روی فوتبال ایران شناخت کافی را دارد و با توجه به اینکه با من هم رابطه خوبی دارد می‌توانیم با هم تبادل بازیکن داشته باشیم. مطمئن باشید او ۱۶ جولای به ایران بازخواهد گشت و من هم امیدوارم که نظرش درباره پیشنهاد تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران مثبت باشد.
سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - ادامه مذاکرات با سرمربی تیم ملی از حدود دو هفته دیگر به صورت حضوری در تهران انجام می‌شود.

به گزارش بیست چهارده، پس از ارسال بسته پیشنهادی به کی‌روش برای تمدید قرارداد این مربی پرتغالی، وی جمعه گذشته راهی برزیل شد تا ادامه رقابت‌های جام جهانی را از نزدیک تماشا کند.

بر همین اساس قرار است کی‌روش ۱۱ روز دیگر به کشورمان برگردد تا پس از بازگشت، مذاکرات رودررو و حضوری با وی همچنان ادامه پیدا کند.

در واقع این ۱۱ روز فرصت برای تصمیم‌گیری کی‌روش خواهد بود و او در این مدت در مورد پیشنهاد فدراسیون فوتبال و سایر پیشنهاداتش (در صورتی که پیشنهادی باشد) تصمیم‌گیری کرده و پس از اینکه به تهران آمد مذاکراتش را به منظور اعلام همکاری یا عدم همکاری با تیم ملی به صورت حضوری با فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داد.

کی‌روش زمانی که قصد رفتن به برزیل را داشت در تماسی با نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال تلفنی صحبت کرده و گفته است پس از بازگشت در خصوص پیشنهاد ادامه همکاری با تیم ملی به صورت حضوری مذاکره خواهد کرد.



کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 15:31 | نویسنده : Admin |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.